Consisteixen a reunir els alumnes del grup en cercle, disposats a expressar-se en pla d’igualtat amb la col·laboració de la persona facilitadora. Tenen com a objectiu facilitar la cohesió del grup, crear comunitat i resoldre qüestions de baixa intensitat.
Per a més informació, consulteu el següent document.

No comments:
Post a Comment