EL MISSATGE SECRET
Descripció de l’activitat:
Escriure un missatge dirigit a les companyes i companys tenint en compte que ja fa un mes que estem junts i que ja hi ha hagut moltes coses que ens han fet sentir bé en el grup.
Objectiu: Donar espai per poder expressar com se senten dins el grup, treballar la integració i la cohesió grupal. Pertinença de grup.
Participants: Tot el grup classe.
Material: Paper i ordinador.
Desenvolupament: Es tracta que cada noi o noia sigui capaç d’escriure en un full un missatge de satisfacció, benestar, alegria, neguit, preocupació, inseguretat.... Cal que el personalitzi, tot i que no l’ha de dirigir a ningú en concret. L’escrit ha de ser anònim.
Un cop fet es pot escriure a l’ordinador i posar-lo en un sobre.
Una hora de tutoria s’ajuntaran tots els escrits posats en sobres i es repartiran, a l’atzar, a l’alumnat. Cada alumne llegirà el que li ha tocat i es comentaran en gran grup.
Valoració: Valorar l’actitud i el contingut dels missatges.

No comments:
Post a Comment