TREBALL PER A LES TUTORIES DE 1er i 2n
DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA VERS LES DONES
Lectura del manifest
Visualització del vídeo: “Ni malas ni vuestras” https://youtu.be/W8fwVYMSIqQ i debat:
Coneixeu alguna de les cançons representades?
En coneixeu alguna altra?
Quina imatge donen de la dona? Quina imatge donen de l’home?
Creieu que la música pot fomentar actes violents vers les dones? Per què sí, no?
Quins altres àmbits poder ser un aparador per al foment de la violència vers les dones?
En grups de 4, versioneu una de les cançons que han aparegut en el vídeo. Podeu escollir:
“Sí, Sí”, de Los Ronaldos
“La Mataré” de Loquillo y los Trogloditas
“Los días de la semana” Miliki
“Si me porto mal” Dasoul
“Mala” Anuel
“Mala mujer” C. Tangana
“Alocao” Omar Montes i Bad Gyal
“Celos” Andy y Lucas
“En mi lado del sofá” La Oreja de Van Gogh
“Toda” Malú
La idea és que canvieu el missatge de la cançó i us assegureu que no incita la violència sinó que, mirant de mantenir la rima, sigui una cançó amb un missatge positiu sobre la igualtat de gènere.
Us atreviríeu a enregistrar-vos amb la versió revisada? Per què no? Ajudeu-nos a vetllar per un món on cap nena, noia o dona visqui amb por.

No comments:
Post a Comment